ثبت سفارش هماهنگی با 09123837743 در واتساپ

کارت عروسی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارت دعوت عروسی یکی از اجزای مهم برگزاری مراسم عروسی­ ست که به خصوص در ایران و به دلیل مهم قلمداد شدن دعوت رسمی از مهمانان برای شرکت در مراسم، همیشه مورد توجه عروس­ها و دامادهای عزیز قرار گرفته است.

از آن­جایی که برای برگزاری مراسم عروسی هزینه و زمان قابل توجهی صرف می­ شود، طریقه ­ی دعوت کردن از مهمانان برای حضور در مراسم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

انواع کارت عروسی

در کشور عزیزمان ایران، از سال­ های ابتدایی دهه­ ی چهل شمسی استفاده از کارت عروسی برای دعوت مهمانان به جشن، مورد توجه قرار گرفته و تا امروز به عنوان اصلی­ ترین شیوه­ ی اطلاع رسانی و دعوت برای حضور در مراسم نامزدی، عقد، عروسی، جشن حنابندان و... شناخته می­شود. این روزها با الکترونیکی شدن خدمات مختلف، کارت عروسی دیجیتال نیز به بازار آمده است.

امروزه کارت­های عروسی (عقد، نامزدی، حنابندان و ...) در کشور ما از تنوع گسترده ­ای در زمینه ­ی طرح، مدل، جنس و قیمت برخوردار است و موسسه­ ی تهران کارت نیز تلاش کرده است تا کارت­ هایی متنوع که پوشش دهنده ­ی سلایق مختلف -جنس، مدل، طرح و...- است را با بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه نماید.

در حال حاضر محصولات تولیدی موسسه تهران کارت در تمامی استان­ها و شهرهای بزرگ و کوچک ایران از طریق نمایندگی­ های این موسسه قابل تهیه می­ باشد.

هم­چنین طی چند سال اخیر این موسسه با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی کارت عروسی ، این امکان را برای عروس دامادهای عزیز فراهم آورده است که بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه­ها، کارت عروسی مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین این امکان وجود دارد که از طریق اینستاگرام کارت عروسی تهران کارت، کارت­های مختلف را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نماید.

ضمناً لازم به ذکر است که سایت ما به آدرس www.tehrancards.ir دارای نماداعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک بوده و خیال شما را از یک خرید امن راحت می ­سازد. هم­چنین امکان تحویل حضوری کارت­ ها- در صورت تمایل مشتری- از دفتر این موسسه واقع در میدان بهارستان اطمینان بیش­تری را به مشتریان ما جهت سفارش اینترنتی کارت عروسی­شان، می­ بخشد.

انواع کارت­ های عروسی عقد- نامزدی

در این­جا قصد داریم شما را با بخشی از دسته ­بندی­ های کلی کارت­ های عروسی و مشخصات آن­ها از نظر ظاهری و جنس به کار رفته آشنا نماییم.

کارت­ عروسی کلاسیک یا ساده

 

این دسته از کارت­ های عروسی از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از عروس دامادها قرار داشته­ اند. کارت­ های عروسی با طرح کلاسیک به دور از مُدهای گذرای بازار بوده و هیچ­گاه قدیمی و از مُد افتاده نمی ­شوند.

کارت عروسی کلاسیک، معمولا دارای جنسی مناسب از مقواهای متالیک یا بافت­دار خارجی بوده و با داشتن طرحی ساده و در عین حال باوقار مورد توجه بسیاری از مشتریان سخت­گیر و شیک پسند قرار می­ گیرند. در واقع این کارت های عروسی به دلیل ساده بودن، هیچ وقت قدیمی نمی شوند.

یکی از انواع کارت عروسی کلاسیک تهران کارت، کارت عروسی کد 494 است.

کارت عروسی ساده

کارت عروسی کد 586، کارت عروسی کلاسیک

کارت عروسی ساده

کارت عروسی کد 481، کارت عروسی ساده

کارت عروسی ساده

کارت عروسی فانتزی

 

از طرح­ های محبوب و دوست­ داشتنی کارت عروسی، طرح­ های فانتزی با تِم­های کاریکاتوری یا طرح­های رنگین و سمبولیک عروس و داماد می­ باشد.

کارت عروسی فانتزی، تنوع بالایی داشته و مورد توجه بسیاری از عروس دامادها با روحیات تینِیجِری قرار می­ گیرد.

البته لازم به ذکر است که این دسته از کارت ها به دلیل تنوع بالا و مدل­ ها و هم­چنین قیمت­ های متنوع­شان مورد توجه طیف گسترده ­ای از مشتریان قرار دارند.  کارت های عروسی فانتزی، معمولا قیمت مناسب و ارزانی دارند.

یکی از انواع کارت عروسی فانتزی تهران کارت، کد 484 است.

کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی کد 352، کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی کد 449، کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی برش لیزری، کارت عروسی شیک

این دسته ازکارت­ ها طی چند سال اخیر به یکی از مدل­ های ثابت و مورد توجه در میان کارت­ های عروسی تبدیل شده­ اند.

در اکثر کارت­ های عروسی لیزری روی بخش­ هایی از پاکت با استفاده از دستگاه­ های برش لیزر مخصوص طرح­ های ظریف و زیبا پیاده ­سازی می ­شود.

کارت عروسی لیزری، به علت ظرافت و چشم ­نوازی برش­ های لیزری انجام گرفته روی پاکت یا کارت­ ها موردتوجه بسیاری قرار گرفته ­است. کارت دعوت عروسی با برش لیزری یک کارت عروسی شیک و زیباست.

البته لازم به ذکر است که کارت­ های عروسی برش­ لیزری به علت هزینه­ ی لیزرکاریِ انجام گرفته روی آن­ها، معمولا قیمت بالاتری نسبت به میانگین کارت­ های عروسی دارند.

کارت عروسی کد 576، کارت عروسی برش لیزری

کارت عروسی برش لیزری

کارت عروسی کد 549، کارت عروسی برش لیزری

کارت عروسی برش لیزری

کارت­های طلقی پلکسی ، کارت عروسی خاص

 

از آخرین ترندهای (به روزترین­ های) مارکت کارت عروسی، دعوت­نامه ­های طلقی یا همان پلکسی می­ باشد. این مدل از کارت­ های عروسی دارای کارتی از جنس طلق (ایرانی یا خارجی/ شفاف یا مات) و پاکتی از جنس مقواهای مرغوب بازار می­ باشد. کارت عروسی طلقی، کارت عروسی خاص و زیباست

کارت­ های طلق مربع شکل (بزرگ و کوچک / ایرانی و خارجی) و مستطیلی (ایرانی، خارجی / مات، شفاف) این موسسه به علت تنوع­شان طیف گسترده­ای از قیمت و طرح را به عروس- دامادهای عزیز عرضه می ­نماید.

هم­چنین تهران کارت، امکان تولید و چاپ کارت­ های طلق و پلکسی را به صورت اختصاصی و انتخابی مشتری را فراهم نموده است.

لازم به ذکر است کارت­ های طلق - پلکسی بالاترین رِنج قیمتی را در میان کارت­ های عروسی دارند. البته کارت­ های طلق کوچک­تر و تولید شده از جنس مرغوب طلق ایرانی قیمت مناسب­تری را نسبت به کارت­های پلکسی خارجی دارا می­باشند.

کارت عروسی کد 659، طلق پلکسی

کارت عروسی طلقی

کارت عروسی کد 655، کارت عروسی طلقی پلکسی

کارت عروسی طلقی

 

کارت عروسی آبرنگی

کارت­ های عروسی، عقد و نامزدی با طرح­ های آبرنگی بخش گسترده و متنوعی از کارت­ های عروسی را شامل می ­شوند. این کارت­ها اکثراً با قیمت­ های مناسب و هم­چنین تنوع بالا در بازارعرضه می­ شوند.

مدل­ های آبرنگی هم­چنین در قیمت­ های بالاتر همراه با متعلقات بیش­تر (کالک، کنف، مهروموم و پَر تزیینی) جهت تامین سلایق مختلف  عرضه می­ شوند.

کارت عروسی کد 649، کارت عروسی آبرنگی

کارت عروسی آبرنگی

کارت عروسی کد 593، کارت عروسی آبرنگی

کارت عروسی آبرنگی

کارت عروسی کد447، کارت عروسی برش لیزری

کارت عروسی برش لیزری

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید