ثبت سفارش هماهنگی با 09123837743 در واتساپ

کارت عروسی لوکس

مرتب سازی بر اساس:
orderby
قیمت: از
تا
ریال
نظرات (0)
کارت؛ طلق مات ضخیم با کادر طلاکوب ( انتخاب متن و مشخصات و طراحی کارت کاملا به سلیقه عروس و داماد )میباشد. پاکت؛ مقوای کرم با چاپ طلاکوب برجسته روی در پاکت است. امکان ارسال به سراسر ایران عزیز توسط موسسه تهران کارت وجود دارد
0 ریال
نظرات (0)
 کارت، طلق مات ضخیم با چاپ طلاکوب یا سیلک طلایی است  زیر کارت عکس اختصاصی عروس و داماد میباشد پاکت، مقوای سرمه ای و زرشکی ایتالیایی و کرم، همراه با مهر و موم و پر طلایی / پر دو رنگ و... به انتخاب و سلیقه عروس و داماد است برای تهیه آن با قیمت مناسب پاکت کرم بدون مهر و موم و پر سفارش دهید. امکان ارسال به سراسر ایران عزیز توسط موسسه تهران چاپ وجود دارد.
0 ریال
نظرات (0)
جنس کارت طلق و مات ضخیم آبرنگی،همراه با آویز طلاکوب و پونزطلایی تزیینی است. جنس پاکت مقوای کرم ضخیم با چاپ رنگی می باشد. ارسال به سراسر کشور توسط موسسه تهران کارت امکان پذیر است.
0 ریال
نظرات (0)
کارت ؛ پلکسی گلاس شفاف خارجی با چاپ طلایی می باشد پاکت ؛ مقوای زرشکی یا سرمه‌ای ایتالیایی همراه با مهر و موم و پر دو رنگ است. تزیینات به سلیقه عروس و داماد قابل تغییر هست ( گل خشک ، پر سفید دوتایی ، پر سر طلایی و... ) میباشد. امکان ارسال به سراسر ایران توسط موسسه تهران کارت وجود دارد
0 ریال
نظرات (0)
کارت ؛ طلق مات ضخیم با چاپ آبرنگ کادر طلاکوب می باشد. پاکت ؛ مقوای کرم ضخیم با چاپ آبرنگی و کادر طلاکوب روی در پاکت است. مهر و‌ موم و گل خشک به عنوان تزیینات ( قابل تغییر و شخصی سازی به سلیقه عروس و داماد ) امکان ارسال به سراسر ایران توسط موسسه تهران کارت وجود دارد
0 ریال
نظرات (0)
جنس کارت طلق مات ضخیم با چاپ آبرنگی است. جنس پاکت مقوای کرم با چاپ آبرنگی می باشد. امکان ارسال به سراسر ایران توسط موسسه تهران کارت وجود دارد.
0 ریال
نظرات (0)
سفارش مشتری عزیزاز شهریار چاپ عکس عروس و داماد ، چاپ متن روی کالک ، مهر و موم و پر دو رنگ به انتخاب عروس ‌و داماد انجام میشود. پاکت در سه رنگ مختلف موجود است. امکان ارسال به سراسر ایران توسط موسسه تهران کارت وجود دارد
0 ریال
نظرات (0)
امکان چاپ اختصاصی عکس عروس داماد وچاپ مشخصات و متن و... پشت عکس و چاپ طلاکوب روی کالک وجود دارد یک کارت زیبا و با قیمت مناسب می باشد. ابعاد کارت ۱۳× ۱۸ سانتی متر است امکان ارسال به سراسر کشور توشط موسسه تهران کارت وجود دارد.
0 ریال
نظرات (0)
پلکسی خارجی شفاف است. پاکت مقوای زرشکی یا سرمه‌ای ایتالیایی همراه مهر و موم و پر / مهر و موم و گل است.خشک / ترکیب پر و کل خشک یک کار لاکچری با استفاده از بهترین متریال وارداتی ، همراه با بالاترین کیفیت چاپ در می باشددو رنگ طلایی و سفید .
0 ریال
نظرات (0)
چاپ عکس عروس داماد به عنوان زیره ، چاپ مشخصات و متن روی کالک یا پشت کارت به انتخاب عروس داماد میباشد. جنس پاکت مقوای کرم ضخیم با چاپ آبرنگی است. یک کار حرفه ای و زیبا.
0 ریال
نظرات (0)
جنس کارت طلق مات ضخیم جنس پاکت مقوای کرم ( قیمت مناسب ) / مقوای زرشکی یا سرمه‌ای ایتالیایی همراه با مهر و موم و پر است. همانطور که در عکس ها مشاهده می‌کنید جنس این کار طلق ( پلاستیکی / منعطف ) است و در نتیجه ی قیمت مناسب تری نسبت به نمونه ی پلکسی ( مات/شفاف ) دارد. پاکت هم در تنوع رنگ و جنس عرضه میشود . همچنین ابعاد کارت و پاکت هم قابل تغییر است. مهر و موم و پر هم در چند رنگ و طرح موجود است. ارسال به سراسر ایران توسط موسسه تهران کارت وجود دارد.
0 ریال
نظرات (0)
جنس کارت طلق ضخیم مات است. جنس پاکت مقوای زرشکی ایتالیایی وهمراه با مهر و موم و پر می باشد. برای پاکت رنگ های زرشکی ، کرم و سرمه‌ای قابل انتخاب است. چاپ متن سفید ( قابل تغییر به انتخاب مشتری )است. امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد.
0 ریال
Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH