ثبت سفارش هماهنگی با 09123837743 در واتساپ

قبل از خرید کارت عروسی به چه نکاتی باید توجه کرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شاید فکر کنید که خرید کارت عروسی، از آسان ترین بخش های خرید عروسی هست. اما وقتی وارد میدان بشوید و تنوع کارت های عروسی را ببینید شاید نظرتان عوض شود. خریدن کارت عروسی، به آن راحتی که فکر می کنید هم نیست!

قبل از خرید کارت عروسی

قبل از اینکه برای خرید کارت عروسی اقدام کنید، نسخه اولیه تعداد مهمان های عروسی را تهیه کنید. به این ترتیب که برای هر خانواده یک کارت در نظر بگیرید و علاوه بر تعدادی که در نظر گرفته اید، 10 تا 15درصد بیشتر کارت سفارش بدهید. بعضی بورس کارت عروسی تهرانکارت های عروسی ممکن هست هنگام نوشتن نام مهمان مورد نظر، خراب شوند. برخی مهمان ها ممکن است که دعوت شما را رد کنند و شما قصد داشته باشید که مهمان های دیگری را جایگزین کنید و..

برای خرید کارت عروسی به کجا مراجعه کنم؟

در تهران، بورس کارت عروسی در منطقه بهارستان قرار دارد. کارت عروسی تهران کارت نیز در این منطقه قرار گرفته است. اگر از آن دسته از افراد هستید که نیاز دارید با دقت بیشتری کارت های عروسی و مدل های مختلف را ملاحظه کنید شاید یک بار مراجعه حضوری به راسته کارت عروسی کافی نباشد و نیاز باشد که دو بار یا بیشتر به این منطقه مراجعه کنید. البته راه حل دیگری هم در اختیار شما هست. می توانید کارت عروسی خود را اینترنتی نیز خریداری کنید. برای این  منظور می توانید از امکان خرید آنلاین کارت عروسی تهران کارت استفاده کنید و از بین مدل هایی که در انتخاب بین آنها ، تردید دارید، در منزل و با آرامش خاطر، خرید اینترنتی انجام دهید.

چه مدت قبل از مراسم عروسی، کارت عروسی را سفارش دهیم؟

در تهران کارت،پس از تکمیل فرآیند خرید از فروشگاه، پرداخت مبلغ مورد نظر، سفارش متن کارت عروسی و تایید آن، کارت های عروسی بعد از یک هفته بعد آماده تحویل هستند. حال شما باید به این زمان، دو تا سه هفته، برای پخش کارت های عروسی نیز اضافه کنید. اگر از شهرستان  سفارش میدهید، بهتر است حتی زودتر نیز اقدام کنید.

هنگام سفارش کارت عروسی چه اطلاعاتی لازم است؟

اگر قصد دارید که متن کارت عروسی خود را خودتان تهیه  کنید، باید متن مورد نظر را به همراه داشته باشید و اگر به صورت آنلاین از تهران کارت کارت عروسی خود را سفارش می دهید از این لینک می توانید استفاده کرده و متن کارت عروسی را سفارش دهید. متن های مختلف برای کارت عروسی نیز در این لینک قابل دسترس است.

بر روی بسیاری از کارت های عروسی، نام عروس و داماد به صورت لاتین چاپ می شود. پس دیکته نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی نیز باید بدانید. نام و نام خانوادگی عروس و داماد، تاریخ و ساعت مراسم، نوع پذیرایی مراسم عقد یا عروسی، آدرس محل برگزاری مراسم عروسی و... هم در کارت عروسی ذکر می شود.

علاوه بر این، هر کارت عروسی دارای یک تیتر هم می باشد برای مثال به نام هستی بخش جهان  و... انتخاب نوع چاپ متن کارت عروسی نیز بر عهده شماست. می توانید چاپ طلاکوب و نقره کوب و یا رنگی انتخاب کنید. اگر تفاوت چاپ طلاکوب، نقره کوب و رنگی را در کارت عروسی نمی دانید، می توانید از این لینک استفاده کنید.

کارت عروسی مدرن

در صورتی که دوست دارید درباره انواع مدلهای کارت عروسی بیشتر بدانید این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم.

در پایان، امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. کارت عروسی تهران کارت، خوشحال خواهد شد که نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

در انتها شما را دعوت به مطالعه این مقاله میکنیم: خرید کارت عروسی .

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید